موکت اتاق کودک پسرانه

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
علی
12:43
یک شنبه 17 مرداد 1400
Etsy ارتباط مستقیم بین خریداران و فروشندگان در سراسر جهان را فراهم می کند. هنگامی موکت اتاق کودک که از خدمات Etsy استفاده می کنید (ما به Etsy.com ، Pattern by Etsy ، برنامه های تلفن همراه ما و سایر خدمات به عنوان "خدمات" ما اشاره می کنیم) ، مسئولیت رعایت این سیاست را صرف نظر از موقعیت مکانی خود بر عهده دارید.
 
این سیاست بخشی از شرایط استفاده ما است. با استفاده از هر یک از خدمات ما ، شما با این سیاست و شرایط استفاده ما موافقت می کنید.
 
به عنوان یک شرکت جهانی مستقر در ایالات متحده و دارای فعالیت در کشورهای دیگر ، Etsy باید از تحریم های اقتصادی و محدودیت های تجاری ، از جمله محدودیت های اعمال شده توسط دفتر کنترل دارایی های خارجی ("OFAC") وزارت خزانه داری ایالات متحده ، پیروی کند. این بدان معناست که Etsy یا هر کسی که از خدمات ما استفاده می کند نمی تواند در معاملاتی شرکت کند که شامل افراد ، مکانها یا اقلام تعیین شده از آن مکانها می شود ، که توسط آژانسهایی مانند OFAC تعیین شده است.
 
این خط مشی برای همه افرادی که از خدمات ما استفاده می کنند ، صرف نظر از مکان آنها ، اعمال می شود. این شما هستید که باید با این محدودیت ها آشنا شوید.
 
به عنوان مثال ، این محدودیت ها عموماً معاملات شامل موارد زیر را ممنوع می کند ، اما محدود به آنها نمی شود:
 
برخی مناطق جغرافیایی مانند کریمه ، کوبا ، ایران ، کره شمالی و سوریه ، یا هر  موکت اتاق کودک دختران 
 
شخص یا نهادی که در آن مکانها فعالیت یا اقامت دارد.
افراد یا اشخاصی که در لیست تحریم ها مانند لیست افراد ویژه تعیین شده OFAC ("SDN") یا لیست تحریم های خارجی (FSE) لیست شده اند ؛
اتباع کوبا ، صرف نظر از مکان ، مگر اینکه تابعیت یا اقامت دائم در خارج از کوبا تعیین شده باشد. و
اقلامی که از مناطقی از جمله کوبا ، کره شمالی ، ایران یا کریمه سرچشمه می گیرند ، به استثنای مطالب اطلاعاتی مانند نشریات ، فیلم ها ، پوسترها ، ضبط گرامافون ، عکس ها ، نوارها ، دیسک های فشرده و برخی آثار هنری.
به منظور محافظت از جامعه و بازار ما ، Etsy اقداماتی را برای اطمینان از مطابقت با برنامه های تحریم انجام می دهد. به عنوان مثال ، Etsy اعضا را از استفاده از حساب های خود در مکان های جغرافیایی خاص منع می کند. اگر ما دلیلی داریم که معتقدیم حساب خود را از مکانی تحریم شده ، مانند هر یک از مکان های ذکر شده در بالا ، یا در صورت نقض هرگونه تحریم اقتصادی یا محدودیت تجاری استفاده می کنید ، ممکن است استفاده شما از خدمات خود را تعلیق یا خاتمه دهیم. عموماً اعضا مجاز به فهرست بندی ، خرید یا فروش اقلامی نیستند که از مناطق تحریم شده سرچشمه می گیرند. این شامل مواردی است که قبل از تاریخ تحریم ها وجود دارد ، زیرا ما راهی برای تأیید زمان واقعی حذف آنها از مکان محدود نداریم. Etsy این حق را برای خود محفوظ می دارد که از فروشندگان بخواهد اطلاعات اضافی ارائه دهند ، کشور مبدأ کالا را در فهرست نشان دهند یا اقدامات دیگری را برای برآورده کردن تعهدات مربوط به رعایت آنها انجام دهند. ما ممکن است لیست ها را غیرفعال کنیم یا معاملاتی را که خطر نقض این خط مشی را دارند ، لغو کنیم.
 
علاوه بر رعایت OFAC و قوانین محلی قابل اجرا ، اعضای Etsy باید توجه داشته باشند که سایر کشورها ممکن است محدودیت های تجاری خود را داشته باشند و برخی از اقلام ممکن است تحت قوانین بین المللی برای صادرات یا واردات مجاز نباشند. هنگامی که یک معامله شامل طرفهای بین المللی می شود ، باید از قوانین هر حوزه قضایی مشورت کنید.
 
در نهایت ، اعضای Etsy باید آگاه باشند که پردازشگران پرداخت شخص ثالث ،موکت اتاق کودک پسرانه 
 
مانند PayPal ، ممکن است به طور مستقل تراکنش ها را برای رعایت انطباق نظارت کرده و معاملات را به عنوان بخشی از برنامه های انطباق خود مسدود کنند. Etsy هیچ اختیار یا کنترلی بر تصمیم گیری مستقل این ارائه دهندگان ندارد.
 
تحریم های اقتصادی و محدودیت های تجاری که برای استفاده شما از خدمات اعمال می شود ، ممکن است تغییر کند ، بنابراین اعضا باید منابع تحریم را به طور منظم بررسی کنند. برای مشاوره حقوقی ، لطفاً با یک متخصص واجد شرایط مشورت کنید.
 
منابع: وزارت خزانه داری آمریکا ؛ دفتر صنعت و امنیت در وزارت بازرگانی ایالات متحده ؛ وزارت خارجه آمریکا ؛ کمیسیون اروپایی
 
آخرین به روز رسانی در 27 سپتامبر 2018


تعداد بازدید از این مطلب: 21
بازدید : 21

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود